Logo Yupo.pl
  •  
  •  
  • Domeny
    • Aktualne promocje
    • Domeny regionalne
    • Domeny funkcjonalne
    • Transfer domen
    • Tabela opłat
    • Regulaminy
  • Serwery
    • Hostingi
    • Serwery dedykowane
    • Serwery wirtualizowane
    • Porównanie pakietów
    • Regulaminy
  • Certyfikaty SSL
  • Bezpieczeństwo
  • Pomoc
  • Kontakt
  •  Ustawienia
  •  Poczta
  •  Panel Usług

Logo Yupo.pl
  • Domeny
      • Aktualne promocje
      • Domeny regionalne
      • Domeny funkcjonalne
      • Transfer domen
      • Tabela opłat
      • Regulaminy
      Pomoc techniczna

      Na Twoją prośbę każda czynność związana z domeną może być wykonana przez obsługę Yupo.pl. Jesteśmy dostępni pod adresem mailowym pomoc@yupo.pl oraz pod numerem telefonu: 89 6271270

      pomoc techniczna
  • Serwery
      • Hostingi
      • Serwery dedykowane
      • Serwery wirtualizowane
      • Porównanie pakietów
      • Regulaminy
      Pomoc techniczna

      Na Twoją prośbę każda czynność związana z domeną może być wykonana przez obsługę Yupo.pl. Jesteśmy dostępni pod adresem mailowym pomoc@yupo.pl oraz pod numerem telefonu: 89 6271270

      pomoc techniczna
  • Certyfikaty SSL
  • Bezpieczeństwo
  • Pomoc
  • Kontakt
Panel Usług 
  • Domeny
    • Rejestracja domeny
    • Kod Authinfo
    • Delegacja domeny
  • Hosting
    • Panel Ustawień Serwera www/e-mail
    • Nowe hasło do Panelu Ustawień Serwera www/e-mail
    • Konfiguracja autorespondera
    • Skąd wziąć plik rejestru do konfiguracji konta pocztowego
    • Zmiana hasła do Panelu Ustawień Serwera www/e-mail
    • Zakładanie nowej skrzynki E-mail
    • Tworzenie aliasów pocztowych
  • Ogólne
    • Panel Usług
  • Poczta E-mail
    • Zmiana hasła do skrzynki e-mail
    • Ustawienia poczty - konfiguracja
    • Konfiguracja Outlook Express z pliku rejestru .reg
    • Zmiana portu dla poczty wychodzącej (SMTP) w Outlook Express
    • Zmiana portu dla poczty wychodzącej (SMTP) w Microsoft Outlook 2003
    • Nie mogę odbierać i wysyłać poczty e-mail - błąd 0x800C0133
    • Dlaczego otrzymuję wiadomości e-mail z tekstem [*****SPAM*****] lub podobnym?
  • Pomoc Kreator
    • Wprowadzenie do Kreatora stron www
  • Domeny
    • Rejestracja domeny
    • Kod Authinfo
    • Delegacja domeny
  • Hosting
    • Panel Ustawień Serwera www/e-mail
    • Nowe hasło do Panelu Ustawień Serwera www/e-mail
    • Konfiguracja autorespondera
    • Skąd wziąć plik rejestru do konfiguracji konta pocztowego
    • Zmiana hasła do Panelu Ustawień Serwera www/e-mail
    • Zakładanie nowej skrzynki E-mail
    • Tworzenie aliasów pocztowych
  • Ogólne
    • Panel Usług
  • Poczta E-mail
    • Zmiana hasła do skrzynki e-mail
    • Ustawienia poczty - konfiguracja
    • Konfiguracja Outlook Express z pliku rejestru .reg
    • Zmiana portu dla poczty wychodzącej (SMTP) w Outlook Express
    • Zmiana portu dla poczty wychodzącej (SMTP) w Microsoft Outlook 2003
    • Nie mogę odbierać i wysyłać poczty e-mail - błąd 0x800C0133
    • Dlaczego otrzymuję wiadomości e-mail z tekstem [*****SPAM*****] lub podobnym?
  • Pomoc Kreator
    • Wprowadzenie do Kreatora stron www

# Panel Usług


Panel Usług służy do zarządzania usługami w Yupo.pl, w tym serwerami, domenami, certyfikatami. W Panelu Usług znajdują się dane Użytkownika umieszczane przez Yupo.pl na dokumentach rozliczeniowych oraz dane adresowe do korespondencji.

Logowanie do Panelu Usług

Logowanie do Panelu Usług znajduje się na stronie głównej https://www.yupo.pl pod ikonką "Usługi". Link bezpośredni do Panelu Usług: https://www.yupo.pl/panel

Jak wygenerować nowe hasło do Panelu Usług

Hasła w Yupo.pl nie są przechowywane w postaci jawnej. Oznacza to, że jeżeli nie znasz hasła do Panelu Usług, to musisz wygenerować nowe. Na stronie logowania do Panelu Usług https://www.yupo.pl znajduje się odnośnik "Jeżeli nie pamiętasz hasła kliknij tutaj". Po wciśnięciu odnośnika zostaniesz poproszony o podanie aktualnego adresu e-mail powiązanego z Twoim kontem w Panelu Usług oraz wpisanie kodu zabezpieczającego (tekst z obrazka). Po wypełnieniu pól wciśnij klawisz "Wygeneruj nowe hasło". Hasło zostanie wysłane na podany adres e-mail, jeżeli adres jest poprawny i jest powiązany z kontem w Panelu Usług.

Jeżeli nie znasz adresu e-mail powiązanego z kontem w Panelu Usług

Jeżeli nie znasz adresu e-mail powiązanego z Twoim kontem w Panelu Usług, to skontaktuj się z pomocą Yupo.pl drogą mailową na adres pomoc@yupo.pl lub telefonicznie. Otrzymasz dalsze instrukcje jak się zautoryzować i odzyskać dostęp.

Domeny Transfer domen
Hosting Serwery www Pakiety hostingowe
Serwery Serwery dedykowane Serwery wirtualizowane

Narzędzia administracyjne

Zmiana hasła Geolokalizacja Whois DNS - Monitor propagacji

Inne

Formularz kontaktowy FAQ / Pomoc Regulaminy
© 2025 YUPO | Dostawca usług hostingowych, usług rejestracji i utrzymania domen internetowych, certyfikatów SSL, serwerów wirtualizowanych (VPS) i serwerów dedykowanych.
[]