Logo Yupo.pl
  •  
  •  
  • Domeny
    • Aktualne promocje
    • Domeny regionalne
    • Domeny funkcjonalne
    • Transfer domen
    • Tabela opłat
    • Regulaminy
  • Serwery
    • Hostingi
    • Serwery dedykowane
    • Serwery wirtualizowane
    • Porównanie pakietów
    • Regulaminy
  • Certyfikaty SSL
  • Bezpieczeństwo
  • Pomoc
  • Kontakt
  •  Ustawienia
  •  Poczta
  •  Panel Usług

Logo Yupo.pl
  • Domeny
      • Aktualne promocje
      • Domeny regionalne
      • Domeny funkcjonalne
      • Transfer domen
      • Tabela opłat
      • Regulaminy
      Pomoc techniczna

      Na Twoją prośbę każda czynność związana z domeną może być wykonana przez obsługę Yupo.pl. Jesteśmy dostępni pod adresem mailowym pomoc@yupo.pl oraz pod numerem telefonu: 89 6271270

      pomoc techniczna
  • Serwery
      • Hostingi
      • Serwery dedykowane
      • Serwery wirtualizowane
      • Porównanie pakietów
      • Regulaminy
      Pomoc techniczna

      Na Twoją prośbę każda czynność związana z domeną może być wykonana przez obsługę Yupo.pl. Jesteśmy dostępni pod adresem mailowym pomoc@yupo.pl oraz pod numerem telefonu: 89 6271270

      pomoc techniczna
  • Certyfikaty SSL
  • Bezpieczeństwo
  • Pomoc
  • Kontakt
Zmiana portu dla poczty wychodzącej (SMTP) w Outlook Express 
  • Certyfikaty
    • Podstawowe informacje o certyfikatach SSL
  • Domeny
    • Rejestracja domeny
    • Kod Authinfo
    • Delegacja domeny
  • Hosting
    • Panel Ustawień Serwera www/e-mail
    • Nowe hasło do Panelu Ustawień Serwera www/e-mail
    • Konfiguracja autorespondera
    • Skąd wziąć plik rejestru do konfiguracji konta pocztowego
    • Zmiana hasła do Panelu Ustawień Serwera www/e-mail
    • Zakładanie nowej skrzynki E-mail
    • Tworzenie aliasów pocztowych
  • Ogólne
    • Panel Usług
    • Polityka plików "cookies"
    • Informacja o Przetwarzaniu Danych Osobowych
  • Poczta E-mail
    • Zmiana hasła do skrzynki e-mail
    • Ustawienia poczty - konfiguracja
    • Konfiguracja Outlook Express z pliku rejestru .reg
    • Zmiana portu dla poczty wychodzącej (SMTP) w Outlook Express
    • Zmiana portu dla poczty wychodzącej (SMTP) w Microsoft Outlook 2003
    • Nie mogę odbierać i wysyłać poczty e-mail - błąd 0x800C0133
    • Dlaczego otrzymuję wiadomości e-mail z tekstem [*****SPAM*****] lub podobnym?
  • Pomoc Kreator
    • Wprowadzenie do Kreatora stron www
  • Certyfikaty
    • Podstawowe informacje o certyfikatach SSL
  • Domeny
    • Rejestracja domeny
    • Kod Authinfo
    • Delegacja domeny
  • Hosting
    • Panel Ustawień Serwera www/e-mail
    • Nowe hasło do Panelu Ustawień Serwera www/e-mail
    • Konfiguracja autorespondera
    • Skąd wziąć plik rejestru do konfiguracji konta pocztowego
    • Zmiana hasła do Panelu Ustawień Serwera www/e-mail
    • Zakładanie nowej skrzynki E-mail
    • Tworzenie aliasów pocztowych
  • Ogólne
    • Panel Usług
    • Polityka plików "cookies"
    • Informacja o Przetwarzaniu Danych Osobowych
  • Poczta E-mail
    • Zmiana hasła do skrzynki e-mail
    • Ustawienia poczty - konfiguracja
    • Konfiguracja Outlook Express z pliku rejestru .reg
    • Zmiana portu dla poczty wychodzącej (SMTP) w Outlook Express
    • Zmiana portu dla poczty wychodzącej (SMTP) w Microsoft Outlook 2003
    • Nie mogę odbierać i wysyłać poczty e-mail - błąd 0x800C0133
    • Dlaczego otrzymuję wiadomości e-mail z tekstem [*****SPAM*****] lub podobnym?
  • Pomoc Kreator
    • Wprowadzenie do Kreatora stron www

# Zmiana portu dla poczty wychodzącej (SMTP) w Outlook Express


Możesz skonfigurować program Outlook Express tak, aby przy wysyłaniu poczty łączył się z serwerem korzystając z portu o numerze 587.

Dzięki skonfigurowaniu programu tak, aby przy wysyłaniu poczty łączył się z serwerem korzystając z portu o numerze 587, Twój Outlook Express będzie działał prawidłowo nawet wtedy, gdy komputer będzie podłączony do Internetu przez sieć, w której zablokowano port 25 (Taką siecią jest np. Neostrada).

Poniższy opis dotyczy przykładowego konta ty@twojadomenka.pl

Wygląd okien, nazwy opcji i inne elementy w poniższym opisie mogą się różnić w zależności od rodzaju, wersji, konfiguracji posiadanego systemu operacyjnego oraz zainstalowanego oprogramowania na Twoim komputerze, w tym przeglądarki internetowej.

Krok nr 1.

Uruchom program Outlook Express. W menu programu wybierz „Narzędzia/Konta…”

Krok nr 2.

Na liście kont pocztowych wybierz konto, którego ustawienia chcesz zmodyfikować i kliknij „Właściwości”

Krok nr 3.

W zakładce „Zaawansowane” w polu „Poczta wychodząca (SMTP):” wpisz wartość 587

Kliknij “OK”. Twoje konto zostało pomyślnie skonfigurowane do korzystania z portu 587 w celu wysyłania poczty.

Domeny Transfer domen
Hosting Serwery www Pakiety hostingowe
Serwery Serwery dedykowane Serwery wirtualizowane

Narzędzia administracyjne

Zmiana hasła Geolokalizacja Whois DNS - Monitor propagacji

Inne

Formularz kontaktowy FAQ / Pomoc Regulaminy

Aktualności

24.05.2018 Zmiana zasad przetwarzania danych osobowych od 25.05.2018 r.

Uprzejmie informujemy, że od dnia 25.05.2018 roku ulegają zmianie polityka prywatności oraz regulamin świadczenia usług Yupo.pl

23.05.2018 Zmiany w działaniu systemu rejestracji domen polskich od 25.05.2018

Informujemy, że od dnia 25. maja 2018 r. zostają wprowadzone następujące zmiany w działaniu systemu rejestracji domen polskich (Registry NASK)

Zobacz starsze wiadomości
© 2023 YUPO | Dostawca usług hostingowych, usług rejestracji i utrzymania domen internetowych, certyfikatów SSL, serwerów wirtualizowanych (VPS) i serwerów dedykowanych.
[]