Logo Yupo.pl
  •  
  •  
  • Domeny
    • Aktualne promocje
    • Domeny regionalne
    • Domeny funkcjonalne
    • Transfer domen
    • Tabela opłat
    • Regulaminy
  • Serwery
    • Hostingi
    • Serwery dedykowane
    • Serwery wirtualizowane
    • Porównanie pakietów
  • Certyfikaty SSL
  • Bezpieczeństwo
  • Pomoc
  • Kontakt
  •  Ustawienia
  •  Poczta
  •  Panel Usług

Logo Yupo.pl
  • Domeny
      • Aktualne promocje
      • Domeny regionalne
      • Domeny funkcjonalne
      • Transfer domen
      • Tabela opłat
      • Regulaminy
      Pomoc techniczna

      Na Twoją prośbę każda czynność związana z domeną może być wykonana przez obsługę Yupo.pl. Jesteśmy dostępni pod adresem mailowym pomoc@yupo.pl oraz pod numerem telefonu: 89 6271270

      pomoc techniczna
  • Serwery
      • Hostingi
      • Serwery dedykowane
      • Serwery wirtualizowane
      • Porównanie pakietów
      Pomoc techniczna

      Na Twoją prośbę każda czynność związana z domeną może być wykonana przez obsługę Yupo.pl. Jesteśmy dostępni pod adresem mailowym pomoc@yupo.pl oraz pod numerem telefonu: 89 6271270

      pomoc techniczna
  • Certyfikaty SSL
  • Bezpieczeństwo
  • Pomoc
  • Kontakt
Zmiana hasła do Panelu Ustawień Serwera www/e-mail 
  • Certyfikaty
    • Podstawowe informacje o certyfikatach SSL
  • Domeny
    • Rejestracja domeny
    • Kod Authinfo
    • Delegacja domeny
  • Hosting
    • Panel Ustawień Serwera www/e-mail
    • Nowe hasło do Panelu Ustawień Serwera www/e-mail
    • Konfiguracja autorespondera
    • Skąd wziąć plik rejestru do konfiguracji konta pocztowego
    • Zmiana hasła do Panelu Ustawień Serwera www/e-mail
    • Zakładanie nowej skrzynki E-mail
    • Tworzenie aliasów pocztowych
  • Ogólne
    • Panel Usług
    • Polityka plików "cookies"
    • Informacja o Przetwarzaniu Danych Osobowych
  • Poczta E-mail
    • Zmiana hasła do skrzynki e-mail
    • Ustawienia poczty - konfiguracja
    • Konfiguracja Outlook Express z pliku rejestru .reg
    • Zmiana portu dla poczty wychodzącej (SMTP) w Outlook Express
    • Zmiana portu dla poczty wychodzącej (SMTP) w Microsoft Outlook 2003
    • Nie mogę odbierać i wysyłać poczty e-mail - błąd 0x800C0133
    • Dlaczego otrzymuję wiadomości e-mail z tekstem [*****SPAM*****] lub podobnym?
  • Certyfikaty
    • Podstawowe informacje o certyfikatach SSL
  • Domeny
    • Rejestracja domeny
    • Kod Authinfo
    • Delegacja domeny
  • Hosting
    • Panel Ustawień Serwera www/e-mail
    • Nowe hasło do Panelu Ustawień Serwera www/e-mail
    • Konfiguracja autorespondera
    • Skąd wziąć plik rejestru do konfiguracji konta pocztowego
    • Zmiana hasła do Panelu Ustawień Serwera www/e-mail
    • Zakładanie nowej skrzynki E-mail
    • Tworzenie aliasów pocztowych
  • Ogólne
    • Panel Usług
    • Polityka plików "cookies"
    • Informacja o Przetwarzaniu Danych Osobowych
  • Poczta E-mail
    • Zmiana hasła do skrzynki e-mail
    • Ustawienia poczty - konfiguracja
    • Konfiguracja Outlook Express z pliku rejestru .reg
    • Zmiana portu dla poczty wychodzącej (SMTP) w Outlook Express
    • Zmiana portu dla poczty wychodzącej (SMTP) w Microsoft Outlook 2003
    • Nie mogę odbierać i wysyłać poczty e-mail - błąd 0x800C0133
    • Dlaczego otrzymuję wiadomości e-mail z tekstem [*****SPAM*****] lub podobnym?

# Zmiana hasła do Panelu Ustawień Serwera www/e-mail


Jeżeli nie znasz hasła do Panelu Ustawień Serwera www/e-mail

Jeżeli nie znasz hasła do Panelu Ustawień Serwera www/e-mail, to ustaw nowe hasło, jak opisano w artykule: Nowe hasło do Panelu Ustawień Serwera www/e-mail

Jeżeli znasz hasło do Panelu Ustawień Serwera www/e-mail

Jeżeli znasz hasło do Panelu Ustawień Serwera www/e-mail, to możesz je zmienić z Panelu Usług lub z poziomu Panelu Ustawień Serwera www/e-mail, jak poniżej.

W celu zmiany hasła zaloguj się do Panelu Ustawień Serwera www/e-mail korzystając z aktualnego hasła.

Na stronie głównej (u góry) znajduje się ikonka z napisem "Zmień hasło".

Ikona Zmiana hasła

Po kliknięciu ikonki "Zmień hasło" przejdziesz do formularza zmiany hasła.

Pole zmiany hasła do panelu Direct Admin

Wpisz aktualne hasło.

Zmiana hasła do panelu DirectAdmin stare hasło

W następnym polu wpisz nowe hasło, a w kolejnym je powtórz.

Kliknij "Wyślij".

Zmiana hasła do panelu DirectAdmin - nowe hasło

Zostanie wyświetlony wynik procedury zmiany hasła. W przypadku pomyślnej zmiany ukaże się napis "Hasło zostało zmienione z powodzeniem".

Domeny Transfer domen
Hosting Serwery www Pakiety hostingowe
Serwery Serwery dedykowane Serwery wirtualizowane

Narzędzia administracyjne

Zmiana hasła Geolokalizacja Whois DNS - Monitor propagacji

Inne

Formularz kontaktowy FAQ / Pomoc

Aktualności

24.05.2018 Zmiana zasad przetwarzania danych osobowych od 25.05.2018 r.

Uprzejmie informujemy, że od dnia 25.05.2018 roku ulegają zmianie polityka prywatności oraz regulamin świadczenia usług Yupo.pl

23.05.2018 Zmiany w działaniu systemu rejestracji domen polskich od 25.05.2018

Informujemy, że od dnia 25. maja 2018 r. zostają wprowadzone następujące zmiany w działaniu systemu rejestracji domen polskich (Registry NASK)

Zobacz starsze wiadomości
© 2019 YUPO | Dostawca usług hostingowych, usług rejestracji i utrzymania domen internetowych, certyfikatów SSL, serwerów wirtualizowanych (VPS) i serwerów dedykowanych.
[]